22 juni 2010

v.38+5

Börjar kännas att dagen närmar sig med stormsteg. Får se om det blir övertid med denna eftersom jag redan född en för tidigt, då har jag testat på båda =)

Tänk om man bara slapp ha ont. Är på min tredje vecka med värkar och smärtor men det står som stilla där nere. Hoppas bara bebisen växer lite mer så den hamnar över 3 i allafall..Sist var den inte uppskattad till det.
Börjar kännas att jag inte kommer att ha så mycket krafter kvar när det är dags att jobba ut ungen eftersom man inte få sova och så.

Men nog klarar jag av att gå på övertid och fallet vore så.
Fick ju fönsterna nu så dom skulle ju ha blivit utbytta men får se om det blir med barnet inom sig eller liggandes i vagnen.

Maja tjatar då förfullt om djurparken så dit måste vi ta oss snart. Hade tänkt köpa kortet genom lyckselebladet men det är sista dagen i morrn så får se om vi hinner det annars får man köpa det för den dyrare pengen. (men det är det värt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar